Jul i Falkenberg

Husse och matte skulle visst "fira jul" i Falkenberg. Passar mig utmärkt, se tidigare inlägg om godbitar i köket. På julafton åkte vi ned till sommarstugan för att spåra efter djur. Varför de andra hade med sig en såg vete fan.

Det är rätt kul att spåra i skogen.


Svanar hundra meter ut! Få se nu... Nä, jag når nog inte här ifrån
med kopplet på...



Fint väder var det i alla fall.

Jag passade på att spana efter råddjuren idag också, men de hade gått nån annan stans. Jaja, det blir ju julskinka så det räcker i alla fall.


Inte ett råddjur så långt ögat når.

Dagen efter vart det bara regn. Regn regn regn. Otto drog av sitt koppel på middagsrundan, han började omedelbart att springa hemåt. Ottos matte är inte så snabb så husse fick springa efter. Alltså fick jag också springa efter. Skitkul! Otto är fet och långsam, men han var i alla fall snabb nog för att bita husse i näven när han kom i kapp, hihihi...

Nä, nu skall jag leta efter fler smulor i köket!

Kommentarer
Postat av: Maian

Det översta kortet är fasen så fint att om jag vore ni skulle jag framkalla en stor idolbild och rama in.;)

2009-12-25 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0