På besök i Eftra

Efter mycket tjat lyckades jag övertala husse och matte att åka till Falkenberg en sväng. Alltid kul att pinka på nya ställen liksom.

Lördag morgon fick jag till min förtjusning syn på två rådjur igenom köksfönstret! Jag ropade på husse att de stod där och stångades men istället för att hämta bössan så hämtade han kameran! Det går inte att äta bilder, husse!!!


Kul morgonunderhållning. Fick skäll av matte för att jag försökte klättra ut
genom fönstret, men det var det värt.



Vi gick en promenad med bästa polaren Otto nere vid havet. Hur kul som helst! Vi såg tyvärr inga hästar den här gången, men en vacker dag skall jag jaga dem med.


Så här glad ser jag ut när jag får spåra på Nabben.



Otto är inte så terränggående längre den gamle gubben...

Allt som allt en trevlig resa, man får alltid en massa (EN MASSA!) godbitar när man hänger i köket hos husses föräldrar. Därför är det där jag är. Det syns på otto att han har hängt en hel del i köket i sina dar, själv blir jag ju bara starkare ju mer mat jag äter. Och så skiter jag mer, det gillar husse!
Nä, nu är det dags för mat och promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0